FAQ
Ontdek hier het antwoord op alle veel gestelde vragen
-
Is Pharmabox.be een Belgisch bedrijf?
Ja, wij zijn een 100% Belgisch bedrijf en verwerken je bestellingen vanuit Gent. -
Kan ik de locatie van mijn bestelling/levering volgen?
Van zodra uw bestelling verzonden is, ontvangt u van ons een e-mail die de verzending van het pakketje bevestigd en kan u deze bestelling binnen de voorziene periode verwachten. U ontvangt ook een e-mail van ons en het koerier bedrijf met uw persoonlijke tracking code zodat u de status van uw pakje kan volgen. -
Waarom kan ik bepaalde producten niet kopen?
Producenten vernieuwen producten op regelmatige basis. Het kan zijn dat je product in de huidige versie niet meer beschikbaar is. Indien het product vervangen is door een nieuw, dan kan je dit product terugvinden bij gerelateerde producten. -
Ik heb per ongeluk iets besteld, en dit was niet de bedoeling. Kan ik nog annuleren?
U kunt annuleren zolang de bestelling nog niet verzonden is. OnlinePharmaBox tracht orders de volgende werkdag te verzenden. Indien u wilt annuleren zult u dus snel actie moeten ondernemen. Voor het annuleren van bestellingen kunt u per mail contact opnemen met info@onlinepharmabox.com. Vermeld daarbij: Naam + voornaam Uw ordernummer Uw rekeningnummer Het volledige bedrag van uw bestelling wordt zo snel mogelijk terug gestort op uw rekening.